Kas kasutajaks registreerumine on kohustuslik, et tellimust esitada?
Ei ole kohustuslik.
Kui kiiresti jõuavad ostetud kaubad kohale?
Kiirelt ja mugavalt saate tellida Bravo Catering tooteid meie e-poest järgmistel tingimustel:
- Tellimus tuleb esitada vähemalt 2 päeva ette kella 17-ks.
Näide:
Tellides reedeks, esitage tellimus kolmapäeval hiljemalt kell 17.
Kauba saate kätte reedel Teie poolt märgitud ajal vahemikus kell 11-17 Vana-Rääma 1, Pärnu või toome koju linna piires vastavalt valitud vahemikule, kas enne lõunat või õhtupoole.
Kui soovite kaupa kätte saada enne kella 11-t, lisage sellekohane märge tellimisel Märkmed-aknasse.
Tühistamine
Tellimust on võimalik tühistada või muuta tellimuse täitmise päevale eelneva päeva hommikul kuni kella 9-ni.
Kirjalik teade tuleb saata e-posti aadressile info@bravocatering.ee kuhu tuleb märkida tellimuse esitamise kuupäev, tellimuse number ning lisada Ostja kontaktandmed (ee-ja perekonnanimi, telefon) ja põhjendus tellimuse taganemisest.
Tellimuse õigeaegse tühistamise korral tagastatakse tasutud summa 14p. jooksul.
Kui taganemisavaldus jõuab Müüjani pärast Müüja poolset lepingu täitmist, siis kaotab Ostja taganemisõiguse ning raha kauba eest ei tagastata.
Kaupa väljastatakse kuni kella 20-ni, kui Ostja õigeaegselt kaubale järgi ei tule, kauba eest raha ei tagastata.
NB! Kui Teil on erisoove, palun märkige need lahtrisse Märkmed ja eripäringud ning vajadusel võtame Teiega ühendust.
Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
Kauba eest on võimalik tasuda ettemaksuna tellimuse esitamisel valitud pangalingi kaudu.
Tellimus on esitatud kui see on lõpuni vormistatud ning tellija antud e-mailile on tulnud kinnituskiri.
Vajad abi?
Andke meile teada, millega teil küsimusi tekkis. Kirjutage või helistage meile.